Incercati sa patrundeti.....dar aveti grija sa nu cadeti si voi in sicriile amintirilor....

четверг, 27 января 2011 г.

Tu esti Fericirea mea!

Fericirea a intrat in viata mea, o data cu tine.Inainte, clipele de tristete, de neliniste, imi invadau gindurile... ma dominau. Acum suferinta s-a incheiat. Tu esti linga mine si este de ajuns sa te simt aproape, sa stiu ca ma iubesti pentru a fi o persoana fericita.Tu esti acea parte din viata mea care lipsea. Acum ca te-am gasit, simt caldura dragostei tale care ma poarta undeva, sus, departe... spre al noualea cer. Iti multumesc ca exishti….
Cu tine am descoperit fericirea. Fericirea care ma face sa simt ca traiesc cu adevarat esti tu. Tu dimineata, tu cind ma alinti, tu cind ma certi, tu cind ma atingi. Implinirea si fericirea au venit o data cu tine, si daca tu n-ai fi, n-as mai fi nici eu, pentru ca eu... am devenit tu. Traiesc prin tine, fiecare clipa a vietii si o voi trai pina la moarte. Te iubesc de un infinit de universuri plus inca unul.  Niciodata nu voi avea destul timp sa iti redau in cuvinte tot ce simt pentru tine... iubire, pasiune, dorinta... tot ce stiu e ca voi incerca mereu sa fac mai mult, mai mult decit e posibil, pentru a te pastra aici intr-un coltisor al inimii mele, un coltisor pe care ti-l rezerv tie ... pentru ca tu esti tot ce mi-am dorit vreodata! Ochii tai patrunzatori m-au fascinat din prima clipa, buzele tale senzuale m-au cucerit... parul tau atit de fin, imi mingiie obrajii... iar mina ta calda o simt pe fruntea mea rece... La atingerea ta totul renaste, imi revine pofta de viata, imi dai un motiv de a trece biruitorare prin toate, ba chiar mai mult... sa uit de toti si de toate... si sa raminem doar noi ... in lumea asta parca purtata pe aripi de basm... Nu voi uita niciodata acea clipa in care te-am zarit pentru prima data, clipa magica in care TU m-ai fermecat... Cu siguranta ca meriti tot ce e mai bun…..

Комментариев нет:

Отправить комментарий