Incercati sa patrundeti.....dar aveti grija sa nu cadeti si voi in sicriile amintirilor....

четверг, 27 января 2011 г.

As vrea sa fiu (uneori)

                                      
Vreau să fiu rece şi brutală,
Să nu-mi pese de nimeni şi nimic,

       Să fiu ca ceaţa,
           Să fiu nevăzută,
                Să plec departe,
                     Să nu  mă-ntorc nicicînd.

Cînd voi vedea durere,
Să mă prefac în piatră,
Să fiu o stîncă-n depărtare,
Să am inima moartă...

       Să nu iubesc,
          Să nu mai plîng,
              Să fiu un spin plin cu venin,
                  Şi să înţep fără regrete,
                      În tot ce-mi cade,în destin.

Aş vrea să mint chiar şi minciuna,
Fără a gîndi că fac vre-un rău,
Să fiu o bestie cu toată lumea,
Aşa cum sunteţi voi mereu.
Să calc pe voi,cum voi pe mine
Călcaţi întruna, fără să gîndiţi...
      
          Dar...din păcate...
              Nu sunt piatră...
                 Şi nici stîncă...
                     Sunt doar un om
                          Ce poate a iubi!

Комментариев нет:

Отправить комментарий