Incercati sa patrundeti.....dar aveti grija sa nu cadeti si voi in sicriile amintirilor....

четверг, 27 января 2011 г.

Traiesc si mor.

Traiesc shi mor….traiesc shi mor cu fiecare clipa…mi-e greu sa cred asta…mi-e greu….si-mi este frika…mi-e frika nu de moarte,ci de lacrimi…de durere….de ploaia care bate necontenit in geam…de viscolul de afara…de tunet,de furtuna….mi-e frika doar de lumea  ce trece pe trotuar…Traiesc privind adesea la ei…cei care trec…privesc la…vintul care adie…Il ascult,dar nu-l inteleg.Vorbeshte prea poetik…shi totushi atit de clar…rastit chiar uneori.E vintul care smulge petalele de flori…Ce-I viata???O intimplare….un vis…o amintire….o….mare agitata de…vinturi care trec???O lupta fara margini,din care niciodata nu ieshi invingator???Te lupti….o viata intreaga….shi…ajungi sa scrii o data….spunind incet…chiar tainic…”TRAIESC SHI MOR…CU FIECARE CLIPA….”

Комментариев нет:

Отправить комментарий