Incercati sa patrundeti.....dar aveti grija sa nu cadeti si voi in sicriile amintirilor....

четверг, 27 января 2011 г.

Nu e vina mea...

Nu e vina mea că azi nu e  ca ieri,
Ori că  vîntul suflă cu putere.
Iar ramurile tainic bat în geam,
Străpungînd durerea.

Nu e vina mea ca mîine nu-i ca azi,
Că stelele au încetat să mai apară.
Că soarele,ce ieri mai răsărea,
Azi repede dispare-n zare.

Nu e vina mea că tu nu mai eşti tu,
Că te-ai închis în tine,
Că zîmbetul de ieri,pe faţa ta,
Azi e doar o umbră-ntre ruine.

Nu e vina mea că ne uităm trecutul
Sau că ne grăbim cu paşi rapizi ,
Să atingem cerul şi văzduhul,
Doar urcîndu-ne pe cărămizi.

Nu e vina mea că ai uitat a plînge,
Că ai uitat ce-i sfînt şi omenesc,
Şi ca pe stînca cea de munte
Mărăcini pe tine cresc.

Nu e vina mea că ţi-ai uitat şi mama,
Că ai uitat să dai şi să primeşti.
Că ţi-ai uitat şi limba,ţara,neamul,
Că ai uitat de pragul părintesc.

Nu e vina mea că nu poţi plînge şi nici rîde,
Nu e vina mea că nu mai poţi cînta.
Ai ales un drum  îndepărtat şi rece,
Ţi-ai construit nefericirea ta.




Комментариев нет:

Отправить комментарий