Incercati sa patrundeti.....dar aveti grija sa nu cadeti si voi in sicriile amintirilor....

четверг, 27 января 2011 г.

De ce ??? ....

Pamintul e acoperit de cioburi...
De ce?
S-au rupt portile cerului,au cazut ingeri si s-au spart in mii de bucati!
De ce?
Pentru ka distanta de la cer la pamint e prea mare chiar si pentru ingeri.....
De ce?
Pentru ka nimic nu e destul de aproape
De ce?
Ca sa speri mereu...ka sa nu fii multumit niciodata
De ce?
Pentru ka realitatea nu e niciodata la fel de frumoasa ka visele pe kare ti le-ai facut...
De ce?
Pentru ka lumea nu e "imperfecta" ci rea pur si simplu...
De ce?
N-ai intelege...
De ce?
Pentru ka cei buni nu inteleg raul...lumea a devenit rea din cauza celor rai.A fost de ajuns o singura saminta de rautate ka ea sa se intinda pe tot pamintul...
De ce?
Pentru ka rautatea e o buruiana,creste peste tot,fara sa aiba nevoie de ajutor si nu moare niciodata.
De ce?
Pentru ka numai in povesti binele invinge raul...
De ce?
Pentru ka imaginatia e  loc in in kare oamenii buni inving raul...oamenii buni nu inceteaza niciodata sa viseze
De ce?
Pentru ka altfel ar muri......
De ce?
Costiinta victoriei finale a raului ucide
De ce?
De ce?
Da...DE CE?
Nu stiu,nu stiu nimic...Ma invirt printre ginduri, amestec ,caut cu disperare ceva....dar nu shtiu ce gasesc ..Gasesc totul..,dar e nimic.Ma nasc si mor in fiecare clipa.vreau totul..dar nu stiu  ce vreau....Nu inteleg si de ce vreau.stau pe loc dar alunec in gol.O parte din sufletul meu trebuie sa se naska inka...o parte..... a murit.sunt satula de tot....E prea mult,dar nimic nu-mi ajunge,nu-mi ajung eu mie.La un moment dat unui "de ce?" i se raspunde "nu stiu"
Tu cum esti?
Te afli printre oamenii buni sau rai?

Eu?
Eu....eu incerc sa ajung printre cei rai....

De ce?
Ca sa nu mai doara...
Ce?
NIMIC....TOTUL.....

Комментариев нет:

Отправить комментарий