Incercati sa patrundeti.....dar aveti grija sa nu cadeti si voi in sicriile amintirilor....

четверг, 27 января 2011 г.

Strigate surde


Pasesc incet!Lacrimile imi uda fiecare pas pe care il fac!
Pasesc pe unde am pasit de atitea ori si mi se pare ca n-am fost niciodata pe aici...
Pasesc... iar fiecare pas parca te striga,asa de tare parca te striga,incit ma tem sa mai pasesc!
Oare de cind alerg sa te gasesc?Oare au trecut ore,zile,ani? Oare timpul si-a urmat cursul sau s-a oprit sa ma priveasca in neintreruptul meu maraton dup-o himera?
...Mi-e dor de tine asa de tare incit nu mai vreau sa spun nimanui ca mi-e dor de tine!!!As vrea sa-ti spun tie,dar stiu ca nu m-auzi...
Altora daca le-as spune n-ar intelege dorul meu...
De aceea am ramas sa vorbesc cu mine insami,dar am prea multe sa-mi zic si cred ca de atita vorbaraie nici eu nu mai am rabdare sa m-ascult!
Cit de mult speram sa te-ntilnesc,sa te imbratisez ………..
Voi astepta la Infinit clipa in care te voi regasi. Atunci as vrea sa plutim impreuna si sa urcam sus,sus de tot!!!
Poate intilnim in zborul nostru citiva ingeri care sa ne daruiasca Nemurirea...

Комментариев нет:

Отправить комментарий