Incercati sa patrundeti.....dar aveti grija sa nu cadeti si voi in sicriile amintirilor....

четверг, 27 января 2011 г.

Atit as vrea...

Vreau să te am în noapte,
Atunci cînd mă atingi.
S-aud a tale şoapte,
La suflet să mă strîngi.

Să simt dulcea privire,
Să mă cuprindă-ncet,
Să văd în ea iubire 
Şi lacrimi de regret.

Vreau să-ţi aud dorul
În taină cum suspină,
Să simt în tine-amorul 
Ce inima-mi alină.

Să nu mai simt durerea.
Nici gol, nici timp, nici drum.
Să nu-mi fure plăcerea
De-a te avea acum.

Vreau faţa ta senină
Surîsul să-mi ofere.
Să nu mai fiu stăpină,
Să nu mai ai ce-mi cere.

Să nu mai fii stăpînul,
Eu sclavă să nu fiu.
Cu tine să rămîn,
Aproape să te ştiu.

La strajă să ne steie 
Un înger preacurat.
Să nu mai simţi durere,
Să nu mai simţi păcat.

Primind a mea iubire,
Să simţi c-ai cîştigat.
Să guşti din fericire,
Atît doar te-am rugat.

Комментариев нет:

Отправить комментарий